В чому проблема?

На сьогоднішній день у відділеннях «Нової пошти» клієнти часто купують коробки для пакування на місті під час оформлення та надсилання посилки. Це забирає деякий час і ще більше створює появу черг.

Щоб купити одну коробку у відділенні оператора, клієнт в середньому витрачає одну хвилину.

Яке рішення?

Поштовий оператор «Нова пошта» вже цього року планує запустити «коробкомати» – пристрої, що дають змогу автоматизувати продаж упаковки.

Як це працює?

У компанії зазначили, що ця розробка покликана спростити життя всім, хто часто надсилає посилки.

Коробкомат може продати одну одиницю упаковки всього за вісім секунд.

Ще одна опція - продаж нових типів коробок, які можна швидко запакувати без використання скотчу.

Запас коробок в одному автоматі – до 100 штук. Загалом тут можна придбати чотири різні типи коробок на вагу відправки до 3 кг.

Собівартість нової коробки виходить на 30% дорожче, ніж звичайна. Однак це доповнення до послуги, яка створює додаткову цінність, кажуть у компанії.